9.12.11

Problemy techniczne oraz slowo w sprawie konkursu

Niestety borykam sie raz po raz z problemami technicznymi na blogu, jakis czas temu nie aktualizowaly sie moje posty u moich subskrybentow, tym razem mam kolejny problem. Od kilku dni nie moge wpisywac komentarzy w innych blogach oraz (o zgrozo!!) u siebie :-(
Dlatego tez przepraszam, ze nie odpisuje na komentarze!

Witam nowych obserwatorow bloga, bardzo sie ciesze, ze jestescie tutaj ze mna. To bardzo pokrzepiajace widziec, ze kogos interesuja moje "majstrowanki" :-)

Chcialabym podziekowac w tym miejscu rowniez Stardust za udostepnienie informacji o moim konkursie na swoim blogu :-) Stardust: cmok cmok cmok i jeszcze raz cmok!!

A teraz w sprawie konkursu: na razie zakwalifikowaly sie dwie osoby. Jezeli ktos ma jeszcze ochote na moje mydelka w wersji swiatecznej zapraszam! Czekam do jutra do godziny 20.00.

Kolejny raz do posluchania dziewczyna od ktorej ostatnio nie moge sie oderwac :-)
Selah Sue
Crazy Vibes

3 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam jutra :-) Tymczasem zdaje się, że popadam w coraz większą desperację. Właśnie chyba wyprodukowałam zamiast mydła (cały czas próbuję z potasem, nie z sodą)... pastę BHP :-) Tym razem mocno zamieszałam, stężało do bardzo gęstej pasty i tak kilka dni trzyma :-) Nie wyrzucę, zobaczę po 6 tygodniach, co z tego się zrobiło. Mam nadzieję, że mnie nie przeżre :-)
    Co do problemów technicznych. Moje zniknęły, jak zaczęłam korzystać z przeglądarki Chrome. To produkt googlowski, tak jak blogger i powinien być kompatybilny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraziłas mnie ,zapoznaje sie z Selah i b.mi sie podoba jak spiewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Riannon, ja korzystam z Chrome. Mimo wszytsko przez kilka dni nie moglam pisac komentarzy, teraz sie odblokowalo. Sfiksowac mozna!

    Dora, ta dziewczyna jest niesamowita, w przyszmy roku bedzie w Hamburgu, wybieram sie na jej koncert!!!

    OdpowiedzUsuń