14.7.11

Olive Pur czyli mydlane Zen

Olive Pur to mydlo jednoskladnikowe, jest najbardziej purystycznym mydlem jakie da sie wykonac.  Zadnych bodzcow dodatkowych, koloru, zapachu....Mydlane Zen. Mydlo tworzy delikatna piane, odkladam je najduzej do lezakowania ze wszystkich mydel, nawet do 6 miesiecy. Podczas lezakowania mydlo jasnieje i nabiera jakosci, poprzez lepsze tworzenie piany.
Jest niezwykle delikatne, moze byc uzywane do pielegnacji niemowlat oraz skory sklonnej do podraznien, alergii.



Gotowy blok mydla oliwkowego




Kostki mydla lezakowaly 6 miesiecy

5 komentarzy:

  1. Boszzze to mydło to chyba w sam raz dla mnie. Purystą mydlanym nie jestem za to uczula mnie prawie każde mydło. Za to oliwa świetnie łagodzi mi wszystkie podrażnienia i nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwkowe juz sie skonczylo, ale mam kastylijskie, ma podobne wlasciwosci, tez dla alergikow. Moge Ci wyslac probki, daj znac, jezeli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że ja bardzo chętnie :) Naskrobię mailia to się dogadamy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekhm u mnie w profilu jest mail :) Uprzejmie poproszę o wysłanie choćby pustej wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń